Sklep Armadeo.pl - Łazienki, wyposażenie łazienek oraz kuchni

Przejdź do strony główej »

99% klientów poleca sklep Armadeo.pl
99% klientów poleca Armadeo.pl

Nie masz jeszcze produktów w koszyku.


Nawigacja w kategorii:

Odbierz osobiście: Kraków

Aktualnie przebywasz w:

Dla klienta

Masz pytanie, szukasz odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami
Planujesz większe zakupy?
Zamów wycenę
Akcja promocyjna
Odbierz kupony
 

Najczęstsze pytania

W jaki sposób zamówione towary są dostarczane?
Wszystkie towary dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich, co zapewnia szybkość i rzetelność dostaw. Staramy się przy tym wybierać firmy, które łączą jakość działalności z niskimi cenami, aby koszty dostawy ponoszone przez Klienta nie były zbyt wysokie.
Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Tak, zamówione towary można odebrać osobiście w kilkunastu największych miastach Polski. Ozncza to, że Armadeo.pl dysponuje największą siecię Punktów Odbioru Osobistego w branży. Poza siedzibą w Krakowie, w Punktach można jedynie odebrać zamówione wcześniej przez naszą stronę towary, nie ma natomiast możliwoci obejrzenia towarów niezamówionych czy dokonywania zamówień. Szczegóły i lista Punktów znajdują się tutaj.
Czy mogę składać zamówienia w Punktach Odbioru Osobistego?
W Punktach Odbioru Osobistego niestety nie można składać zamówień ani oglądać towarów. Są one tylko i wyłącznie miejscem wydawania już wcześniej zamówionych i potwierdzonych, że są do odbioru, produktów. Wyjątkiem jest nasza siedziba w Krakowie.
Jakie formy płatności obowiązują w Armadeo.pl. Czy muszę płacić za zamówione produkty z góry, przed ich otrzymaniem?
Obecnie dostępne są następujące formy płatności; płatność przelewem na nasze konto, płatność kartą kredytową lub PayPal, płatność za pobraniem oraz płatność przy odbiorze w Punkcie Odbioru Osobistego, a także zakupy na raty. W pierwszym przypadku płatność dokonywana jest po potwierdzeniu zamówienia i przed wysłaniem przez nas towaru do Klienta. Przy płatności za pobraniem natomiast pieniądze są pobierane przez kuriera w momencie dostarczenia przez niego towaru. Płatność za pobraniem nie wymaga więc poniesienia wydatku przed dostawą towaru. Za każdym razem w mejlu informującym o złożonym zamówieniu wskazana jest forma płatności wybrana przez Klienta; płatność za pobraniem może się wiązać z dodatkową opłatą pobieraną przez firmę kurierską; wysokość tej opłaty podajemy w naszym mejlu. W Punktach Odbioru Osobistego można płacić tylko gotówką (nie ma możliwości płatności kartą).
Czy mogę zwrócić towar zakupiony w Armadeo.pl?
Każdy towar zakupiony w Armadeo.pl można zwrócić do 14 dni od jego otrzymania. W tym celu należy postępować zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie www.armadeo.pl. Po zwrocie towaru Klient otrzyma zwrot całkowitej wartości zwracanego towaru, przy czym koszty przesyłki w takim przypadku pokrywa Klient.
Czy towary sprzedawane w Armadeo.pl objęte są gwarancją?
Tak, wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym Armadeo.pl objęte są gwarancją producenta; gwarancja ta jest więc taka sama, jak gwarancja, którą objęte są towary sprzedawane przez sklepy "tradycyjne", czyli "nieinternetowe". Za jakość produktów odpowiada ich producent, a do towarów dołączone są za każdym razem odpowiednie karty gwarancyjne z adresami punktów serwisowych. Szczegóły odnoszące się do gwarancji i rękojmi znajdują się w Regulaminie naszego sklepu.
Jak długo trzeba czekać na zamówiony towar?
Naczelną zasadą działania Armadeo.pl jest oferowanie maksymalnie szerokiej gamy towarów; większość z tych towarów jest łatwo dostępna i wysyłamy je w jeden do dwóch dni po potwierdzeniu zamówienia. Niektóre, zwłaszcza nietypowe towary, są gorzej dostępne i czas dostawy może być dłuższy. Za każdym razem Klient jest informowany o przewidywanym terminie dostawy przy potwierdzeniu zamówienia.
Czy można sprawdzić stan zamówienia po jego złożeniu?
Tak, można sprawdzić stan realizacji zamówienia już po jego złożeniu. W tym celu wystarczy zalogować się do swojego Panelu Klienta. Dotyczy to jednak zarejestrowanych Klientów.
Czy mogę zmieniać dane w swoim profilu?
Tak, zawsze istnieje możliwość zmian danych profilu użytkownika. Można zmieniać adres dostawy, dane kontaktowe, hasło dostępu i inne dane. W tym celu wystarczy się zalogować.
Czy przy zamawianiu konieczna jest rejestracja?
Nie. Każde zamówienie można złożyć bez rejestracji. Po wybraniu interesujących nas produktów i przejściu do koszyka klikamy przycisk „Przygotuj zamówienie” i po tym wybieramy opcję „złóż zamówienie bez rejestracji”. Wówczas będzie trzeba wypełnić jedynie krótki formularz, w którym zawarte będą informacje niezbędne dla nas do realizacji zamówienia. Klientom chcącym w przyszłości wygodniej korzystać ze sklepu (na przykład uniknąć konieczności ponownego wpisywania swojego adresu) i na bieżąco śledzić status swojego zamówienia polecamy opcję z rejestracją. Wszystkie przekazane nam dane są bezpieczne.
Jakie są koszty transportu?
Koszty transportu dla Twojego zamówienia najłatwiej poznać poprzez dodanie do koszyka wszystkich produktów, które Cię interesują. System wówczas na podstawie ich sumarycznych gabarytów oraz wagi określi wartość przesyłki. W przypadku dostawy do Punktu Odbioru Osobistego koszt ten wynosić będzie 10 zł przy zamówieniu kwalifikującym się na zwykłą przesyłkę o standardowych gabarytach i wadze lub 49 zł dla przesyłek paletowych. Informacja o koszcie dostawy pojedynczych produktów znajduje na stronach tych produktów, w dolnej części, pod ich opisem.
Co stanie się po złożeniu zamówienia?
Przede wszystkim wygenerowany zostanie unikalny numer zamówienia. Będzie to potwierdzenie, że zamówienie zostało zapisane w naszym systemie. Następnie, dział sprzedaży Armadeo.pl (w godzinach od 8-17, od poniedziałku do piątku) zajmie się określeniem terminu możliwej realizacji zamówienia. Informację o tym terminie przekażemy mailowo w ciągu 2-3 godzin roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli życzysz sobie, aby informacja ta została przekazana telefonicznie, prosimy o stosowną adnotację w polu „komentarz”, który znajduje się na samym końcu formularza zamówienia. W mailu ze statusem zamówienia przekazana będzie prośba o podjęcie decyzji, czy zamówienie na przedstawionych warunkach ma zostać zrealizowane, czy ma zostać w naszym systemie anulowane.
Innymi słowy – złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z przejściem do jego realizacji i nie jest zobowiązujące.
.

 

Katalog produktów w Armadeo.pl | Katalog kategorii | Popularne hasła w wyszukiwarce

 

Porównaj

Nie ma produktów do porównania.

Gazetka

Opinie o nas

Brak dostępu
 

Proszę czekać...

Produkt został dodany.
Produkt został usunięty z koszyka.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
x